16 kwietnia 2010

 Przez czas mej niebytności blogowej powstało parę różnych rzeczy. Dziś pochwalę się broszkami, jakie wymodziłam w ramach Wielkanocnej Wymianki na jednym z for. Mam nadzieję, że broszki będą się dobrze nosić ;)

Jakoś tak mam, że jak wpadnę na jeden pomysł, to on generuje kolejne z tej samej branży. W głowie kotłuje mi się kilkanaście kolejnych pomysłów na broszki z filcu w arkuszach. Niestety ciągle nie zrealizowane, bo w między czasie wpadłam na kolejny genialny pomysł i brnę w filcowanie czesanki. A jeszcze patchwork. A jeszcze mas-koty... ( kupiłam obłędne dzianiny na wiosenne kociska!) W efekcie popadłam w lekkie "nicnierobienie", które z kolei zaowocowało dzianinowym naszyjnikiem. Ale o tym w kolejnym odcinku pt."Jak się lenić kreatywnie". ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad.