29 września 2010

Bitwa na poduszki

Jakiś czas temu Jednoiglec ogłosił wielką bitwę na poduszki- po prawej stronie ciągle wisi reklamówka tej zabawy. Bardzo chciałam wziąć w niej udział, niestety moje genialne rozplanowanie sobie czasu i zajęć znów wygrało z dobrymi chęciami. Zwyczajnie się nie wyrobiłam z projektem, który do dziś rozpoczęty czeka na nie wiadomo co. Ech...
No, ale nie o tym chciałam. Chciałam o tym, że Bitwa trwa w najlepsze, a dziewczyny biorące udział naprawdę wysoko podniosły poprzeczkę! Wszystkie poduchy są cudowne!


Możecie podziwiać je na Jednoiglcowym blogu
Tam tez znajdziecie regulamin głosowania na tą NAJ!
Ciężko było, ale już głos oddałam.

1 komentarz:

  1. Moim skromnym zdaniem na pewno Twoja poducha byłaby na bardzo dobrym poziomie! Zupełnie nie rozumiem dlaczego myślisz inaczej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad.