11 września 2010

Kwietne broszki

Wakacje się skończyły definitywnie. Młode powędrowały do placówki opiekuńczej ;), a ja powoli finalizuję rozgrzebane dłubaniny.
Te, dziś pokazane, to wytwórczość czysto wakacyjna, z dzieciakami. Z tej samej sesji filcowania co te kolczyki.






Gdy się smażyłam na greckiej plaży Dziabka i madzia zaprosiły mnie do krążącej po blogach zabawy. Zabawa polega na wymienieniu 10 rzeczy, które się lubi.

Zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy.
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach.
 


Mnie jest ciężko się tak drastycznie ograniczyć :P, bo lubię wiele i w dodatku ciągle mi się zmieniają upodobania. Zdecydowanie łatwiej byłoby wymienić rzeczy, których nie lubię. Na czele listy byłaby mroźna i długa zima.
Ale zasady są zasadami, więc się spinam.

Lubię zapach rozgrzanej słońcem ziemi i szum morza
Lubię, gdy o 6 rano moje dzieci żądają zrobienia kakao.
Lubię być sama w pustym i cichym domu.
Lubię dotykać i wąchać tkaniny.
Lubię poranne rozleniwienie z kubikiem gorącej kawy w ręku.
Lubię podsłuchiwać jak moje dzieci się bawią ( najlepiej jest, gdy bawią się figurkami)
Lubię stać przy garach kombinując obiad z niczego.

Lubię miejski szum samochodów.
Lubię malować paznokcie na czerwono.

Lubię gorącą drożdżówkę z owocami.

Zabawy nie przekażę dalej, bo chyba zostałam do niej zaproszona jako ostatnia ;) i co zaglądam na interesujące mnie blogi, to każdy już brał udział.
Mam za to coś, co powinno wynagrodzić mój brak subordynacji i może trochę zaczarować jeszcze końcówkę lata, by się rozwlekła najdłużej jak to możliwe ;)


2 komentarze:

  1. Witam:) ruzowa z blekitnymi przeblyskami cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie letnie widoki u Ciebie, a u mnie słonka ani na lekarstwo.
    Kwiaty śliczne! Czerwony i zielony pasowałyby mi pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad.